Home > Сонин сайхан > Бодох нь..бодсон бодлоо дахин бодох нь…бодсоор байх нь…бодох ч болно гсн бодол

Бодох нь..бодсон бодлоо дахин бодох нь…бодсоор байх нь…бодох ч болно гсн бодол

Би бодлоо лдоо #хувьдаа…энэ #хувьдаа бол миний тренд үг,,,

За энэ яахав,,,би олон юм бодлоо лдоо…их юм боджуугаа,,,Фор экзаампл…Би яг одоо үхсэн элэнцэгээ бичээдайнаа гэж…

Тас харанхуй шѳнѳ тас хар хувцастай ака барьсан нинжа гдг чинь аль фм.р явдагээлаа…

Мань тийм айхавтар блогчин млогчин биш,,,үхсэн айхавтар амьтасыг гүйцкү…

Би ернол одоо яг бантан идмээрайна…

Миний амьдраал эцэс тѳгсгѳлгүй наанаанаанаа хэзээ ч бгаагүйээ…

Би тэр нэг зуны орой тѳрсийн,,,айхавтар хѳѳрхѳн охин тѳрсийн гсн…би ээж аавдаа үргэлж хѳѳрхѳн, алтан загас нь…манай нѳхѳр бас хѳѳрхѳн гэдийн…мэдээж гошгоруулжээгаад аваад суучиж бгаан,,,Гэхдээ би #хувьдаа хѳѳрхѳн л бх гэж боддын нѳхѳртѳѳ…

Би ернол жоохон чийрфул юм шиг бгаан,,,аа гэхдээ хүмүүсийн элдэв хэрэггүй бодол санаанд огтоос утуулсангүй,,,бүр хэрэгцээгүй горт могойн үгсийг ч үл тоосоор ѳдийг хүрсийн,,,гэхдээ бас надруу эвгүй хараад бвал би бас хялайж чадаж бгаан,,,

Ер нь хүмүүст бусдын амьдрал яагаад тийм хамаатай бдын бол…лол..хахахха…

Би бшдээ боддын,,,

за мэдэхгүйээ…

зѳндѳѳ л блгүй бодвол…

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

